Jump to content

Eπιστολή Υποστήριξης

petros

Recommended Posts

Ακολουθεί επιστολή υποστήριξης, η οποία συγκίνησε την ερευνητική ομάδα ΠΖ με τον αυθορμητισμό, την ευθύτητα και την καυστική κριτική που ασκεί στην κατεστημένη επιστήμη αλλά και τον τρόπο που αγκαλιάζει το έργο μας. Γι αυτό και την δημοσιεύουμε, για να μοιραστούμε μαζί σας το πάθος της πραγματικής έρευνας. Για ευνόητους λόγους δεν μπορούμε να δημοσιεύσουμε το όνομα αλλά το πρωτότυπο της επικοινωνίας και ο ερευνητής είναι διαθέσιμος αν χρειαστεί.

Κύριε Ζωγράφε,

Ονομάζομαι G P είμαι μηχανολόγος μηχανικός [σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο Βόλο ] και αυτή την περίοδο εργάζομαι/φοιτώ ως υποψήφιος διδάκτορας σε ένα από τα μεγαλύτερα ινστιτούτα της Γερμανίας με επίκεντρο των ερευνών μου την ηλεκτροχημεία,τα κελιά καυσίμου,την μελέτη/σχεδιασμό ηλεκτροκαταλυτών, το σχεδιασμό ηλεκτροχημικών κελιών και γενικότερα την ηλεκτροκατάλυση και τα εναλλακτικά συστήματα μετατροπής ενέργειας.
Ο φαινομενικά περίεργος συνδυασμός των σπουδών και ενδιαφερόντων μου, μηχανολογία+ηλεκτροχημεία,είχε ως στόχο και σκοπό την εντρύφηση σε αυτό που ο κ.Ζωγράφος και η ομάδα σας πέτυχε. Την μετατροπή δηλαδή της ενέργειας σε χρήσιμη μορφή από την εκμετάλλευση πρώτων υλών που είναι άφθονες στη φύση χωρίς την ταυτόχρονη επιβάρυνσή της. Από πολύ νωρίς κατάλαβα ότι αυτός είναι ο μόνος δρόμος που διασφαλίζει την απεξάρτηση από τους υδρογονάνθρακες και θέτει στέρεες βάσεις για μία μελλοντική ενεργειακή αυτονόμηση της κοινωνίας/οικονομίας που, μεταξύ άλλων, είναι και το ζητούμενο για ένα καλύτερο μέλλον.