Jump to content

Eπιστολή Υποστήριξης

petros

Recommended Posts

Ακολουθεί επιστολή υποστήριξης, η οποία συγκίνησε την ερευνητική ομάδα ΠΖ με τον αυθορμητισμό, την ευθύτητα και την καυστική κριτική που ασκεί στην κατεστημένη επιστήμη αλλά και τον τρόπο που αγκαλιάζει το έργο μας. Γι αυτό και την δημοσιεύουμε, για να μοιραστούμε μαζί σας το πάθος της πραγματικής έρευνας. Για ευνόητους λόγους δεν μπορούμε να δημοσιεύσουμε το όνομα αλλά το πρωτότυπο της επικοινωνίας και ο ερευνητής είναι διαθέσιμος αν χρειαστεί.

Κύριε Ζωγράφε,

Ονομάζομαι G P είμαι μηχανολόγος μηχανικός [σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο Βόλο ] και αυτή την περίοδο εργάζομαι/φοιτώ ως υποψήφιος διδάκτορας σε ένα από τα μεγαλύτερα ινστιτούτα της Γερμανίας με επίκεντρο των ερευνών μου την ηλεκτροχημεία,τα κελιά καυσίμου,την μελέτη/σχεδιασμό ηλεκτροκαταλυτών, το σχεδιασμό ηλεκτροχημικών κελιών και γενικότερα την ηλεκτροκατάλυση και τα εναλλακτικά συστήματα μετατροπής ενέργειας.
Ο φαινομενικά περίεργος συνδυασμός των σπουδών και ενδιαφερόντων μου, μηχανολογία+ηλεκτροχημεία,είχε ως στόχο και σκοπό την εντρύφηση σε αυτό που ο κ.Ζωγράφος και η ομάδα σας πέτυχε. Την μετατροπή δηλαδή της ενέργειας σε χρήσιμη μορφή από την εκμετάλλευση πρώτων υλών που είναι άφθονες στη φύση χωρίς την ταυτόχρονη επιβάρυνσή της. Από πολύ νωρίς κατάλαβα ότι αυτός είναι ο μόνος δρόμος που διασφαλίζει την απεξάρτηση από τους υδρογονάνθρακες και θέτει στέρεες βάσεις για μία μελλοντική ενεργειακή αυτονόμηση της κοινωνίας/οικονομίας που, μεταξύ άλλων, είναι και το ζητούμενο για ένα καλύτερο μέλλον.

Με αυτή την επιστολή θα ήθελα να σας καταθέσω την ειλικρινή επιθυμία μου να συνεισφέρω έμπρακτα με όποιες δυνατότητες/δυνάμεις έχω στο σκοπό σας.Σας παρακολουθώ εδώ και καιρό κ. οφείλω να ομολογήσω πως εκτός φυσικά από τα ρηξικέλευθα αποτελέσματα της πολυετούς προσπάθειας της ομάδας σας, με συνεπήρε το πνεύμα και η προσέγγιση σας στο όλο ζήτημα. Κατά τη γνώμη μου έχει ελάχιστη σημασία αν η προσέγγιση και το σκεπτικό του κ.Ζωγράφου πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στα χρονικά ή όχι.
Αυτό που συμβαίνει όμως για πρώτη φορά είναι η έμπρακτη επιθυμία του εφευρέτη για την διάθεσή της για τις ανάγκες του κόσμου. Αυτή η στάση βρίσκεται σε πλήρη αντιδιαστολή με την καθεστηκυία τάξη πραγμάτων σε αυτό το χώρο σε παγκόσμιο επίπεδο. Βρίσκομαι, για παράδειγμα, σήμερα σε ένα χώρο που φαινομενικά έχει τον ίδιο σκοπό με την ομάδα σας. Μετά από τη σχεδόν 5 ετή παρουσία σε ερευνητικά εργαστήρια,τη συμμετοχή σε αρκετά διεθνή συνέδρια και την γνωριμία με αρκετούς επιστήμονες του χώρου, οφείλω να σας εκμυστηρευτώ ότι η πρόθεση για ερευνά και ανακάλυψη είναι κατ`επίφαση και όχι κατ`ουσία.
Ο προσωποκεντρικός/ιδιοτελής και όχι κοινωνικός χαρακτήρας της σημερινής επιστήμης, τουλάχιστον σε αυτόν τον χώρο, έχει φέρει σε τέλμα την έρευνα με αποτέλεσμα να βρίσκεται κατά την γνώμη μου πάρα πολλά χρόνια πίσω από το αποτέλεσμα που παρουσιάσατε εσείς, παρ`όλους τους πακτωλούς χρημάτων που επενδύονται προς αυτήν την κατεύθυνση. Η αλληγορική φράση του κ, Ζωγράφου ότι για να υπάρξει ροή ενέργειας χρειάζεται και αντίσταση επιβεβαιώνεται σε αυτήν την περίπτωση πανηγυρικά.
Μπαίνοντας λίγο στην επιστημονική ουσία των ανακαλύψεων σας, θα ήθελα να επικεντρωθώ στο γεγονός ότι ίσως γράφετε καινούργια κεφάλαια στην κατάλυση, ή τουλάχιστον ρίχνεται τα φώτα πάνω σε κάτι το οποίο είχε αμεληθεί [ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ Η ΜΗ] Με άλλα λόγια η ανακάλυψη σας ανοίγει καινούργια στην έρευνα [πχ υποθέτω πως με τον κατάλληλο συνδυασμό συχνοτήτων θα μπορούσε να διασπαστεί το μόριο του
CO2 κτλ] Ανεξάρτητα με την πορεία και την έκβαση της διαδικασίας πατεντοποίησης κτλ [για την οποία εύχομαι τα καλύτερα] δε θα έπρεπε να χαθεί ή να ξεχαστεί η επιστημονική προσέγγιση του ζητήματος Αντιθέτως, θα έπρεπε να είναι κάτι το οποίο στο μέλλον θα διδάσκεται αλλά και να συνεχίσει φυσικά να αποτελεί πεδίο έρευνας. Προσωπικά έχω ήδη ξεκινήσει να εντρυφώ στο κόσμο των συχνοτήτων καθώς μου δείξατε τις τεράστιες δυνατότητες που προσφέρει.

Ο βασικός λόγος που σας απευθύνομαι είναι ότι σε όλες τις ομιλίες σας αναφέρετε την πρόθεσή σας να εμπνεύστε και να απευθυνθείτε στους νέους.Αυτό με συγκίνησε πολύ. Σύντομα θα επιστρέψω στην Ελλάδα με ομάδα επιστημόνων και θα ταχθούμε δίπλα σας. Οι ανακαλύψεις του κ. Ζωγράφου προσέφεραν κάτι το οποίο λείπει από τον τρόπο ζωής των ανθρώπων των “ανεπτυγμένων” κοινωνιών και πόσο μάλλον των νέων σε ηλικία είναι κάτι για το οποίο αξίζει κανείς να παλέψει. Σας βεβαιώ ότι αυτό το έλλειμμα ουσίας το συνειδητοποιεί όλο και περισσότερος κόσμος και ειδικά επιστήμονες εδώ στο εξωτερικό οι οποίοι είναι ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ σε μια κατάσταση στην οποία είναι όλοι αναγκασμένοι αργά ή γρήγορα να συμβιβαστούν και να δουλέψουν σε εταιρίες, πολυεθνικές κτλ. Εκτός των άλλων, οι ανακαλύψεις σας θα μπορούσαν να προσελκύσουν διεθνούς κύρους, και με ειλικρινές προθέσεις προς την ανθρωπότητα, επιστήμονες στη χώρα μας, καθιστώντας την σε βάθος χρόνου κόμβο για έρευνα και ανάπτυξη. Τέτοιοι επιστήμονες υπάρχουν πολλοί αλλά ως συνήθως είναι παραγκωνισμένοι στο παρασκήνιο αφού πρώτα χαρακτηριστούν γραφικοί.

Πρόθεση μου θα ήταν να σας γνωρίσω [ίσως σε μια από τις επισκέψεις μου στην Ελλάδα], να ανταλλάξουμε απόψεις, να μάθω από εσάς και φυσικά να συνεισφέρω με όποιον τρόπο μπορώ στο διαφαινόμενο αγώνα με τρόπους που θα προτείνατε εσείς.

δημοσιεύεται κατόπιν αδείας, από την ερευνητική ομάδα ΠΖ 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...